Київстар раніше надавав своїм абонентам зручну послугу під назвою "Смарт Гроші", яка дозволяла перераховувати гроші з балансу мобільного телефону на банківську картку або сплачувати за комунальні послуги та інші рахунки.

Проте, починаючи з 1 грудня 2022 року компанія припинила надавати цю послугу. Це призвело до деяких незручностей для абонентів, які раніше користувалися цією функцією. Докладніше про це інформує "Хвиля".

Повідомляється, що один з абонентів спробував переказати кошти на картку після поповнення свого рахунку на 300 гривень, але зіткнувся з тим, що цю можливість було відключено.

"Доброго вечора. Є можливість поповнити ваш рахунок на 300 грн. Тому що потрібно переказати кошти на картку, а у Київстару таку можливість відключили", - написав користувач мережі.

Представники Київстару пояснили припинення підтримки послуги "Смарт Гроші" зміною стратегії розвитку компанії. Вони заявили, що зараз основна увага приділяється відновленню інфраструктури, яка постраждала внаслідок війни, а також продовженню диджиталізації країни через розвиток мереж 4G. Компанія спрямовує всі свої ресурси на реалізацію цих цілей, що може призвести до змін у доступних послугах та функціях для абонентів.

Скріншот з сайту Хвиля

Читайте також:

У Київстарі розповіли, як поєднати кілька тарифів в один за 200 гривень на місяць

Принесуть додому 170 гривень: Київстар приготував сюрприз для українців

У Київстарі розповіли, хто не зможе перевірити свій рахунок та тарифний план