Кожен українець, який потрапив на залізницю, повинен пам'ятати про особисту безпеку. Ще б пак, залізничні колії завжди були об'єктами підвищеної небезпеки. Переходити їх можна тільки у встановлених і обладнаних для цього місцях, переконавшись у відсутності поїзда, що наближається, або на дозволяючий сигнал переїзної сигналізації. Порушуючи ці правила, можна завдати непоправного горя своїм рідним.

Стало відомо, що напередодні Великодня у Київській області двоє людей потрапили під поїзди. У поліції заявили, що такого збігу на залізниці у них ще ніколи не було.

Трагедія сталася у п’ятницю, 14 квітня, о десятій годині вечора. Про неї повідомили в ГУ Нацполіції Київської області.

Так, в Бучі, в районі 33-го кілометра залізниці під колеса пасажирського поїзда потрапила жінка. На щастя вона залишилася жива, медики доставили потерпілу з травмами у відділення політравми Київської обласної лікарні. Зараз вона у комі, і поліцейські намагаються встановити її особу та розшукати рідних.

"Шановні громадяни, якщо ви пізнали ці речі, просимо повідомляти на лінію "102", - зазначають у поліції Київської області, і сподіваються, що рідні відгукнуться швидко, бо речі дуже впізнавані - червона куртка із чорним замком та футболка із принтом. Жінці орієнтовно 26 років.

А от електропотяг "Бородянка- Борщагівка", який їхав у зустрічному напрямку, в той самий час збив 41-річного чоловіка, який загинув на місці, отримавши травму голови несумісну із життям.

Правоохоронці оприлюднили фото з місця трагедії та вкотре нагадали, що на цій ділянці колії заборонено переходити колію.

Разом з тим мешканці Бучі, Ірпеня, довколишніх сіл часто намагаються скоротити дорогу, перетинаючи залізницю там, де їм зручно.

Розпочато досудове розслідування за фактом порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного транспорту, що спричинили загибель людей (ч. 3 ст. 276 ККУ)

У поліції нагадали, що залізничний транспорт є зоною підвищеної небезпеки, тому необхідно дотримуватися обережності на залізничних коліях, особливо в темний час доби.

До речі, залізничники зауважують, що з початку повномасштабної війни в Києві збільшилася кількість нещасних випадків на коліях. Так, у 2022 році машиністи у Києві 12 разів застосовували екстрене гальмування, щоб уникнути зіткнення з людьми. На жаль, було зафіксовано сім смертельних випадків.

Навіть коли машиніст бачить на колії людей і сигналить, гальмівний шлях поїзда може бути і 800 метрів — багатотоннажний склад неможливо моментально зупинити.

Читайте також:

Бабусі на вулицях хрестяться: у мережі показали прототип Tesla Cybertruck із сталевими колесами

Церковне свято 18 квітня: у цей день заборонено навіть пиво. Попередьте близьких

Шойгу мало не отримав інфаркт: у мережу злили відео, де Путін роздає надзвичайні накази