З початку травня 2022 року понад 10 мільйонів споживачів стали абонентами "Нафтогазу". Правда, цей перехід відбувся настільки непомітно, що деякі українці продовжили сплачувати за газ старому постачальнику та накопичувати борг перед "Нафтогазом". Неймовірно, але ці гроші можна повернути.

З травня-червня минулого року понад 10 мільйонів споживачів стали абонентами "Нафтогазу", не підозрюючи про це. У результаті оплата за кілька місяців пішла старим постачальникам, а "Нафтогаз" почав виставляти борги.

Про таку масову проблему багато писали в газетах та в інтернеті. Інформація також розміщувалася на сайтах постачальників газу, але й зараз багато хто про це не знає і дивується, отримуючи рахунок із заборгованістю.

Отож, при зміні постачальника газу переплата за спожитий газ на рахунок нового постачальника не переходить, а тому свою переплату потрібно повертати самостійно. Крім того, переплату за постачання газу не можна переадресувати на оплату за розподіл (доставку) газу. Тобто гроші потрібно лише повертати.

Українцям, що втрапили в таку халепу, треба звернутися до попереднього постачальника і написати заяву про повернення коштів. Вона може бути складена у довільній формі, але з обов’язковим зазначенням номера особового рахунку.

До заяви слід додати:

  • копію паспорта власника особового рахунку (перші дві сторінки та реєстрація);
  • копію ідентифікаційного коду;
  • довідку з банку з реквізитами карткового рахунку;
  • копію квитанції про плату за природний газ у період, коли виникла переплата.

Усі копії документів мають бути засвідчені споживачем, а саме містити напис: "Згідно з оригіналом, дата і підпис".

Надіслати пакет документів постачальнику можна також поштою або на електронну адресу. Зокрема, в Києві компанія "Київоблгаз збут" просить надсилати документи:

  • *за адресою: 04108, м. Київ, проспект Свободи, 2 Г, Літ. А;
  • *на електронну пошту: contact@kvgaszbut.com.ua.

Повернути переплату повинні протягом 14 – 30 календарних днів.

Разом з тим потрібно знати, як налагодити зв’язок з новим постачальником.

Отож, "Нафтогаз" присвоює своєму клієнту новий особовий рахунок. Дізнатися його номер можна кількома способами:

  • на сайті «Нафтогазу» gas.ua натиснути «Дізнатися номер рахунку» і ввести EIC-код;
  • зареєструватися в особистому кабінеті на сайті my.gas.ua;
  • написати звернення на електронну пошту: client@gas.ua.

Можна просто зателефонувати до контакт-центру «Нафтогазу» за номерами (оплата за тарифами вашого оператора):

  • Водафон: (066) 300-2-888;
  • Київстар: (098) 300-2-888;
  • Лайфсел: (093) 300-2-888.

На жаль, поки що компанія тільки планує відкривати центри обслуговування клієнтів у різних областях. Але у «Нафтогазу» є партнери. Це «Ощадбанк», банк «ПУМБ», «Нова Пошта».

Відвідавши відділення партнерів, споживачі можуть отримати такі послуги:

  • *акт звірки взаєморозрахунків;
  • *довідку про відсутність заборгованості;
  • *рахунок для оплати спожитого газу (можна отримати і в «Укрпошті» – після 20 числа).

Читайте також:

ПриватБанк порадував автомобілістів новою акцією. Що потрібно знати

Зірка "Кухні", звільнений за критику Путіна, проговорився про ставлення Нагієва до вторгнення в Україну

Фатальний рейс: на Прикарпатті автобус зіштовхнувся із маршруткою. У мережі показали перші фото

До чогось готується: Путін раптово сховав свою позашлюбну дочку Луїзу