Навіть за умов воєнних дій українці продовжують отримувати свої пенсії та інші соціальні виплати. Однак, для цього їм необхідно пройти процедуру ідентифікації через веб-портал Пенсійного фонду України (ПФУ). Ось докладна інструкція, як це зробити.

  1. Вхід до веб-порталу:

    • Зайдіть на веб-портал електронних послуг ПФУ.
    • У верхній частині екрана виберіть вкладку "Ідентифікація у режимі відеоконференції" та натисніть на неї.
  2. Заповнення форми:

    • У формі заповніть всі обов'язкові поля, помічені зірочкою. Це включає особисті дані, інформацію про документ, що засвідчує особу, адресу електронної пошти та контактний телефон.
    • Виконуйте вказівки на екрані, вказуючи кращий спосіб проведення відеоідентифікації (Google Meet, Signal, Skype, Telegram, Viber, WhatsApp, Zoom).
  3. Додаткові послуги:

    • Якщо потрібно, виберіть додаткові послуги, такі як перекладач жестової мови, фізичний супровід або допомога персонального асистента.
    • Погодьтеся на передачу даних та натисніть "Подати заяву".
  4. Додаток документів:

    • До заяви можуть бути додані ідентифікаційні документи (паспорт, пенсійне посвідчення, довідка про надання ідентифікаційного номера, свідоцтво про народження, трудова книга) у вигляді файлів (розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб).
  5. Зв'язок із представником ПФУ:

    • Після подання заяви представник ПФУ зв'яжеться з вами для погодження часу та способу проведення відеоідентифікації.

Важливо, що процес відеоідентифікації займе трохи більше 30 календарних днів, починаючи не раніше, як за 10 робочих днів із моменту подання заяви. Цей процес забезпечує надійність та безпеку в отриманні соціальних виплат.