Спілкуючись із начальником, дуже важливо правильно підбирати слова, оскільки те, що ви кажете, може вплинути на вашу кар'єру. Щоб ефективно вести ці розмови, бажано уникати певних фраз.

Ось деякі висловлювання, яких слід уникати, і альтернативні способи висловити свої думки:

"Це не входить до моїх обов'язків".

Уникайте прямої відмови. Натомість опишіть своє робоче навантаження: «Боюсь, якщо я візьмуся за це завдання, це може вплинути на своєчасну реалізацію нашого проекту».

"Але ви сказали зовсім інше".

Не звинувачуйте свого начальника у помилці безпосередньо. Якщо у вас є докази, подайте їх ввічливо: "Я дотримувався інструкцій з нашої попередньої розмови. Чи не могли б ви уточнити, де сталося непорозуміння?"

"Це не моя вина".

Візьміть відповідальність за помилки. Наприклад: "Мені слід було перевіряти ще раз дані перед їх використанням. Я перерахую та надам більш точну оцінку".

"Це неможливо".

Замість прямої відмови запропонуйте часткове рішення: "У ці терміни я можу завершити першу половину звіту. Решту я закінчу насамперед вранці".

"Це несправедливо".

Утримайтеся від відкритого висловлювання невдоволення. Якщо ви підозрюєте несправедливе поводження, підійдіть до цього дипломатично: "Я помітив, що часто затримуюсь допізна. Чи можемо ми вивчити способи залучення колег і ефективніше вирішувати проблеми?"

Ефективне спілкування з начальником передбачає пошук конструктивних способів висловити стурбованість чи незгоду, не викликаючи у своїй конфронтації чи відмовитися від співробітництва.

Читайте також:

Хитрість, яка вас точно здивує: навіщо сирокопчену ковбасу потрібно опускати у воду

У будинок постукає покійник: чому у квартирі не можна зберігати засушені квіти. Важлива прикмета

Діти будуть у захваті від цієї страви: як приготувати гарбуз фрі замість картоплі фрі. І смачно, і корисно