Користувач Приват24 зіткнувся з неприємною ситуацією, коли не зміг провести платіж через програму і був змушений звернутися до ПриватБанку. Проте, за його словами, відвідування відділення ПриватБанку швидше нагадало незграбне та принизливе випробування через іншу невідповідність технологічним стандартам, з яким йому довелося зіткнутися.

Докладніше про ситуацію із ПриватБанком інформує "Мінфін".

"Платіж не пройшов. Як потім виявилося, треба приїхати у відділення банку, впасти на коліна і благати, щоб вони зробили цей платіж. (…) Але зате у них сидить у відділенні королева, до якої треба підповзати рачки і кланятися, щоб тебе прийняли, і не дай боже ви зіпсуєте їй настрій. І взагалі, як я посмів ходити зі своїми проблемами по непрацюючому ПриватБанку, і заважати їй у соцмережах сидіти", - написав українець.

Представник ПриватБанку відреагував на залишений клієнтом відгук, де було зазначено, що при спробі здійснити платіж у додатку ПриватБанку виникли проблеми. Банківський представник вважав, що це сталося через те, що встановлено недостатній ліміт на карті клієнта ПриватБанку для цієї операції.

"Для збільшення ліміту в Приват24 рекомендуємо перейти в меню: Гаманець - Карти - Вибір картки - Налаштування - Оплата в Інтернеті, де потрібно вказати суму та період дії ліміту, підтвердивши операцію. Ліміт встановлюється протягом 5 - 10 хвилин", - відповіли в ПриватБанку.

Скріншот із сайту Мінфін

Читайте також:

"Повертатимете гроші за інших": клієнт ПриватБанку розповів про небезпеку

ПриватБанк розповів, як отримати 2 тисячі гривень: гроші повертати не потрібно

ПриватБанк запускає безкоштовні перекази з карток. Що потрібно знати